آقا فریمانآقا فریمان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

طلوع یک زندگی

من زهره هستم مامان آقا فریمان . فوق لیسانس شیمی آلی دارم و در این وبلاگ مطالب مفیدی که در سایت های مختلف می بینم را جمع آوری می کنم.

شش سطح داستان صوتی انگلیسی همراه متن

1398/4/15 17:25
نویسنده : مامان
158 بازدید
اشتراک گذاری

https://conversation.salamzaban.com/six-level/level-two/

این رو برای خودم سیو کردم حالا که قراره آموزش زبان به فریمان رو در منزل آغاز کنم باید سطح دانش خودم رو بالاتر ببرم .

پسندها (3)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 تیر 98 17:29
وبلاگ زیبایی دارین  باافتخار دنبال شدین
مامان مهلامامان مهلا
16 تیر 98 2:48
سلام چقدر عالی منم همین تصمیم رو برا دخترم گرفتم ،و یک هفته انجامش دادم خیلی علاقه داشت و خوب پیش رفت و کلی کلمه یاد گرفت نمیدونم چرا یهو دلسرد شد 😯 الان دوباره میخوام شروع کنم اما میترسم دوباره دلزده بشه و دیگه سراغ زبان نره ممنون میشم اگه روشی برا جذبش دارین به منم بگین☺ راستی من دنبالتون میکنم خوشحال میشم شمام منو دنبال کنید