آقا فریمانآقا فریمان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

طلوع یک زندگی

من زهره هستم مامان آقا فریمان . فوق لیسانس شیمی آلی دارم و در این وبلاگ مطالب مفیدی که در سایت های مختلف می بینم را جمع آوری می کنم.

یک سایت بسیار خوب آموزشی زبان برای دسترسی به ویدئوهای آموزشی مختلف برای زبان آموزی ( ....i see)

1401/4/15 8:34
نویسنده : مامان
65 بازدید
اشتراک گذاری

این همان سایتی است که کار خود را با گذاشتن داستان های فلش کوتاه شروع کرد . یکی از ساده ترین داستان های این سایت (  ....i  see )که  فریمان وقتی 3 ساله بود می دیدشون . الان این داستان رو توش پیدا نکردم اما سایت رو گسترش داده و قسمت های خیلی متنوع رو آورده که برای زبان آموزی بسیار مناسب است . 

در واقع مطالب مختلف را از سایت های گوناگون یوتیوپ جمع کرده دسته بندی کرده ( مثل وبلاگ من 😊) و توی سایتش قرار داده برای دیدن ویدئوها به سایت یوتیوپ متصل میشید پس لازمه که فیل  تر   شکن را روشن کنید تا بتوانید ویدئو ها را ببینید .  سایت بسیار خوبیه و کار گردآورنده اش قابل تقدیر هست 

https://agendaweb.org/videos-exercises.html

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)