آقا فریمانآقا فریمان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

طلوع یک زندگی

من زهره هستم مامان آقا فریمان . فوق لیسانس شیمی آلی دارم و در این وبلاگ مطالب مفیدی که در سایت های مختلف می بینم را جمع آوری می کنم.

آموزش زبان فریمان تابستان 98

1398/4/15 15:36
نویسنده : مامان
162 بازدید
اشتراک گذاری

تابستان امسال آموزش زبان انگلیسی فریمان را در منزل با استفاده از کتاب سایت و فیلم آغاز کردم . فریمان الان 9 سال و یک ماه و چهار روز دارد .

کتاب های که من برای آموزش فریمان استفاده می کنم  , magic phonics, super safari (American English) است .که به نظرم هر دو کتاب های خیلی خوبی هستند .

در کنار این دو مجموعه از شعرهای کودکانه و فیلم های کوتاه ساده به زبان انگلیسی استفاده می کنم . اولین شعری که با هم حفظ کردیم ba ba black ship  بود که به دلیل سادگی کلمات و خوش ریتم بودن آهنگش برای کودکان جذاب است. به ترتیب شعرهایی که حفظ می کنیم رو در اینجا می آورم.

برای حفظ کردن شعر ابتدا بدون توجه به معنی و تلفظ کلمات شعر ها را برای کودکان بگذارید تا از آهنگ اون لذت ببرن در این مرحله بهتر است شعرها با انیمیشن های ساده باشن که کودک بتواند بدون دانستن معنی از طریق تصاویر با معنی شعر ارتباط برقرار کند

پسندها (1)

نظرات (0)